I'm Ashes/Ashley



My blog is full of random things. I talk about a lot of shit and I'm not a superfangirl, which I think is a good thing. I like to talk about sex, drugs, and rock n' roll... Well yeah, but a lot of time it's more like life in general and music and movies. While I rarely initiate a conversation, I love talking. I'm silly and all kinds of shit. Just a whole lot of yay going on.
Off the top of my head my favorite shows are: *Supernatural
*Doctor Who
*The Big Bang Theory
*American Horror Story
*How I Met Your Mother
*Skins
*The Walking Dead
*Star Trek [any, and that includes about half of the movies]
*Misfits



Some favorite bands/musicians: Led Zeppelin*Tool*MGMT*Radiohead*The Doors*Arcade Fire*Vampire Weekend*The Beatles*Ryan Adams*Portishead*Massive Attack*The White Stripes*



Some favorite movies are: *Harry Potter [all]*American Beauty*Black Swan*Fight Club*Inception*Psycho


Books: I love reading, and I like mostly horror/sci-fi/and fantasy. Favorite authors include Chuck Palahniuk, Gregory Maguire, and Anne Rice, and JK Rowling. I'll read almost anything though!


I try to get along with everyone, no matter how different. I'm pretty tolerant and I don't get angry too easily, but I do have a temper. I like stuff and things and I'm pretty silly at times. So. Yep. Have fun. I live in a place full of dreams and mystical beings. [and I'm located in SC, USA]
free counters
  • hupla66
  • aquaveil
  • sharksanonymous
  • cracked
  • dollmouth
  • cassandraclare
  • katebishopofearth
  • thebluthcompany
  • disturbingpictures
  • fuckyeahlink
  • fashiontipsfromcomicstrips
  • theaoidoragon
  • shootyourselfinthefoot
  • babytchi
  • britneyinventions
  • comeinternet
  • dailypotter
  • sayhellotoangels
  • nerdology
  • damnitmel
  • ddaviidd
  • thecomfortador
  • edwardsharpeandthemagneticzeros
  • bundys-girl
  • nedhepburn
  • catscatssarahcats
  • the-princes-tale
  • hyperallergic
  • superieure-elite
  • wienerbraun
  • readattheshow
  • npr
  • bivalves
  • wych-king
  • grandlethalix
  • nittygrittydirtylittlefreaks
  • thetortoise
  • manic-metanoiac
  • altjband
  • kreeesta
  • normandykewell
  • johnflanagan
  • thisdanobrien
  • gotkube
  • thexx-blog
  • geek-art
  • daydreamingday
  • bambii--eyes
  • sofapizza
  • hellyeahsilenthill
  • viadora-chan
  • teamcoco
  • tuneitin
  • everystarthateverwas
  • garfieldminusgarfield
  • fckyeaharcadefire
  • djadam12
  • shadowscollide83
  • sirmitchell
  • sexmusic
  • goathoof
  • dominant88
  • seitanist88
  • thedailyshow
  • neil-gaiman
  • musicalsoul11
  • jhonenv
  • thecomposites
  • mrtumnus
  • journeywithnick
  • ohnocthulhu
  • zombify
  • thatswhatjesussaidtomary
  • ceraii
  • notslugs
  • redandjonny
  • fuckyeahstartrek
  • kumimakiko
  • seriousswaim
  • zombiemergencyresponseoperations
  • scaryshit
  • firez
  • orobasloki
  • icodeforlove
  • agentneptune
  • textsfrombennett
  • aiwassclub
  • brandybonin
  • paid2see
  • scariest
  • tweyelitedream
  • broobsboobs
  • sourlymes
  • anthonyloz
  • thedailywhat
  • cantcopewontcope
  • fuckyeahdra
  • orobasart
  • fuckyeah90srock
  • missing-e
  • fuckyeahmgmt
  • magiccardswithgooglyeyes
  • kittygg
  • blackandwtf
  • tmflemi
  • beccamay6b
  • fuckyeahtheelderscrolls
  • everythinghookah
  • scienidethefirst
  • fyeahmorrowind
  • snipes304
  • dancan
  • combichrist
  • borntogamemarkw
  • hotmessrants
  • mayorzombie
  • icansmellyourfate
  • mayorzombielostinspace

darlingkp:

Where is this place?

Universal Studios, perhaps?

(Source: stuff-that-irks-me)

katebishopofearth:

alltheladiesyouhate:

edwardspoonhands:

imsirius:

make me choose: Sarah or Alison or Cosima (for Isabel)

Would anyone choose Alison? Really? This is a RIDICULOUSLY COOL gifset though. If you aren’t watching this…watch it…it’s on Netflix and Amazon Prime.

uh i’d totally choose alison

another vote for Alison, there’s no contest

shrrrr1mp:

jolnnkrasinski:

easter is on 4/20 this year are you gonna blaze it or praise it

I googled ‘marijuana jesus’ and if you thought I’d be disappointed, you thought wrong

image

Greg had a maybe 3 week old kitten die in his hands today.

Happy freaking Easter.

(Source: tedbunny)

  • 6,460 Plays

post-punker:

Love Will Tear Us Apart - Joy Division

cyndicyanide:

So a friend had this image of Joffrey as her Facebook ‘timeline’ cover and it turned into some sort of caption contest. This by far was the winner.

cyndicyanide:

So a friend had this image of Joffrey as her Facebook ‘timeline’ cover and it turned into some sort of caption contest. This by far was the winner.

Please he is my son

(Source: glorianas)

theweaponofimagination:

My note to my work friend apparently made her day, awww.
lol
And shitty doodle of me, but whatever.

theweaponofimagination:

My note to my work friend apparently made her day, awww.

lol

And shitty doodle of me, but whatever.

My note to my work friend apparently made her day, awww.
lol
And shitty doodle of me, but whatever.

My note to my work friend apparently made her day, awww.

lol

And shitty doodle of me, but whatever.